10 sanningar



• Mitt fullständiga namn är Rebecca Elin Olsson. 
Men jag vill ändra mitt efternamn till det min mormor hade innan hon gifte sig
men sammtidigt ha kvar mitt vanliga (Rebecca Elin Bozette Olsson).
• Jag är extremt petig när det gäller vissa saker ex. om jag ska måla mina naglar eller om jag ritar eller sminkar mig måste allt vara perfekt  och det blir oftast att jag fixar allt för mycket på det jag håller på med så allt failas totalt.. 
• Jag är dålig på att passa tider och kommer nästan alltid försent.
• Mitt rum är överdrivet stökigt och när jag väl städat så blir det likadant igen.
• Jag slarvar lätt bort saker.
• Jag har jättedåligt självförtroende.
• Jag älskar att när man är trött/seg och man sitter på bussen och lyssnar på musik.
• Jag tankar ny musik minst en gång i veckan.
• Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor 
eller vad jag ska gå för linje på gymnasiet.
• Jag har aldirg varit i ett annat land.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0