Nystart



Hej alla kamelsvettluktande babianer.
Jag hade tänkt att börja blogga igen, en nystart kan man säga ett sträck över de gamla
och starta helt på nytt och denna gången kanske mer seriöst förhoppingsvis.
Okey.... ja vet att den ser väldigt tråkig ut just nu men dee för jag inte har fixat header o skit än.
SKA FIXAS ...... i övermon... eller imon ....... eller nästa månad, nooooo im just kiddin.
Ska fixa de någon dag nu snart troligen i övermon.

Midsommar imon då!
Hoppas ni kommer hitta på något kul, vilket jag inte kommer för jag passa min syster.
Eller jo vi ska äta midsommarmat och jag älskar ju mat så jag håller nog uppe humöret.
Juste om ni ville veta så trillade jag när ja skulle kasta sopor igår och skrapa i hela min höft och min hand och min arm, tror bara det är jag som lyckas med sånt faktist HAHAH.
Sen när ja skulle duscha nu för någon timma sen så satte ja naglen rätt in i såret på handen så nu e de helt köttigt igen, MYS. Vad har hänt med mig på sista tiden? Ne inget jag har inte gjort något speciellt skolbal... skolavslutning...klippt lugg som ni ser på bilden (som jag inte använder mer för den delen), men tackartackar som frågar.. ehh aa.. jag är trött jag orkar inte skriva mer nu men JADU jag hoppas att u guys kommer att reada my blogg då.
Vi hörs imorgon, godnatt och dröm om fisande hundar och regnbågar :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0