Allt bara går sönder för mig


Där fick ni 2 bilder från idag, duktig Becca.. yeah, i know thank you

Seriöst först min dator som jag spillde nagellack på i hela tangentbordet... okej den funkar men 6 tangenter är borta och sen e de fullt med rosa nagellack där dom ska sitta. Sen min mobil som det kom virus i eller något. Sen min kamera för jag tappade den. Sen nu mitt minneskort så nu kan jag inte ta några kort heller! :(
Eller ja vet inte om det är mineskortet eller systemkameran det är fel på men ja... ni får klara er utan bilder ett tag eftersom man inte kan lägga in bilder med den mobilen jag har och
jag har heller ingen webcam för även den är sönder, USCH vad sur jag blir!
Kanske tar bilder med iPoden ibland... men de blir inga bra bilder med den vet inte varför.
Sen tänkte jag rensa lite musik från min iPod ne då gick inte de o göra för man blev tvungen o göra det via datorn och den datorn jag har all musik på är så seg den bara kan bli.
Jaja jag ska tjura färdigt och kolla mitt älskade F.R.I.E.N.D.S och sen sova.
Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0