dag7:

Mina intressen

Mitt stora intresse är dans, alltid varit sen jag var liten
Allt dansfilmer, dansuppvisningar, kolla på när andra tränar i fucking love it!
Dansade först på dansmix? Sen jazz, sen streetdance, sen tränade jag lite random så nu är de bara hiphop.
För jag slutade på jazzen för att jag jobbar i kyrkan samma dag då träningen är för vi bytte till torsdagar.


Sen brukar jag umgås med mina vänner speciellt wit' ma' best bro' rebecca she is very ugly man
look at her she look like shit omfg!


Jag tillbringar mycket av min tid att sitta vid datorn och göra ja allting som man gör?
MSN, fb, blogga osv.


Musik är också ett av mina största intressen älskar att hitta nya låtar och ta upp gamla låtar osv.
Åhhh.. man kan inte förklara känslan till musik man vill dansa HAHAHAH
och endel man vill deppa... Man mår bra bara, musiken är som bästa medicinen!
Okej jag lyssnar mest på hiphop RnB osv. men jag kan ju lyssna på andra låtar med beror
ju helt och hållet på om jag tycker dom är bra eller inte

Sådär ja, det var mina intressen..
Vad är era intressen?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0