Affro Becca


Jag med mitt extremt snygga affro nu dåva! 
Kom hem för ca. 2 timmar sen och har under den tiden ätit 1 skiiiit stor portion med spaghetti
och köttfärssås... fast nu är jag hungrig IGEN, damp.
Sen har jag hunnit duscha och tvätta håret och jag vet inte varför men mitt hår är jättelent OMG
Jag fönade det bara typ när de va fuktigt för ja gillar när de är "volymigt" för de ser lika tjockt ut som mitt hår innan jag äckel klippte och bajs tunnade ut de :(
Jaja iallafall...
Jag träffa Becca och så åkte vi med hennes mamma och åt på ett gatukök MOHAHAH
Sen så färgade vi utväxten och sen gick jag ut me smink i halva ansiktet och färg som var kvar i hårbotten så GICK vi hela vägen till Kilallen sen skulle jag ta buss därifrån och ah det var ju inte lite folk på bussen
en Lördag klockan halv 12 på kvällen/natten nej oh nej, BLÄ!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0