40 dagar

dag1: Presentation om mig

dag2: Vad är kärlek för mig?

dag3: Jag när jag sjunger

dag4: Det här är jag rädd för

dag5: En av mina favoritplatser

dag6: Något/Någon som jag saknar

dag7: Mina intressen
dag8: Nära och kära
dag9: Favoritmat
dag10: Såhär sminkar jag mig
dag11: Mina favoritlåtar
dag12: Detta blir jag glad av
dag13: Min bästa vän
dag14: Såhär fixar jag mitt hår
dag15: Vad jag mest är missnöjd med i mitt utseende
dag16: Hur jag var när jag var liten
dag17: Hur jag är nu
dag18: Perfekta killen ser ut såhär enligt mig
dag19: Här bor jag
dag20: 5 saker jag vill göra under 2011
dag21: Detta kollar jag på tv/film osv.
dag22: Hur det går för mig i skolan
dag23: Videoblogg
dag24: Min klädstil.....
dag25: Om jag vann en miljon skulle jag.....
dag26: Det här åt jag idag
dag27: Detta är något jag använder nästan varje dag....
dag28: Min garderob/byrå ser ut såhär:
dag29: Detta gillar jag att göra

dag30: En bild på mig fixad och o fixad
dag 31: En bild på mig i pyamas
dag 32: En video när jag gör något pinsamt
dag 33: Dessa parfymer använder jag
dag 34: Spelar in när jag gör armhävningar och situps
dag 35: Såhär ser det ut hemma hos mig
dag 36: Min klass
dag 37: Dessa land har jag varit i 
dag 38: Dessa land vill jag åka till
dag 39: Mina barn ska heta
dag 40: 10 extremt fula bilder på mig och 10 normala

Gjort om och lagt till lite grejer osv. 
Detta är 40 från början va de 30 dagar HÖHÖH


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0