Skola imorgon bajs!


(Extremt sexig bild på mig och Sigge i julafton kolla min min, HAHAH)

Skola imorgon då.. eller idag eller vad man säger FAN DÅ ja hade skrivit värsta långa inlägget men jag råkade kryssa allt, smart Becca... eller inte.
Kul alltså jag har sovit klockan 4-5 på natten alla dagar nu på lovet jag är fortfarande pigg nu eller okej jag är trött men sova kan jag verkligen inte.
Igår skulle jag dygnat så jag skulle vara jättetrött idag och sova typ 10?
Det gick inte så bra de heller HAHAHA somnade runt 4? jag låg sen somnade jag jag minns faktist inte ens att jag somnade :(
Jag orkar inte skolan NOOOOOO jag vill inte!!!!!
Idag har jag varit med Lara om ni ville veta, vi åt massa först åt vi rödris sen åt vi tachos och sen åt vi lite mer...... och lite mer sen så fixade jag hennes blogg hihiihhi boooosiiiiig.
En veckas lov till hade ju inte varit helt fel precis..
Jag får dampryck usch...
Nu som jag ska kämpa med skolan eftersom jag har 9 IG eftersom jag inte gått till den dumma skolan :(

Jaja nu pratar vi inte mer om det... asså mitt hår är cp och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig till skolan imorgon JO en sak vet jag jag ska ha rött läppstift HEHEH.
Nämen guuuu va intressesmurfarna hoppar ahmagaaaad.
Jag är hungrig....... ne men nu borde jag sluta skriva för jag kommer endå bara bli deprimerad när jag ser den fula texten på bloggen sen.
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och vara kissenödig och ligga här med någon brun utan sol grej? det var som en tvättlapp med brun utan sol i eller nått som man tog till ansiktet den var sådär... tror den blir bra om man använder den 2 gånger i veckan som det står för just nu är jag typ orange?
Eller ne föresten jag ska nog kolla på friends nu som vanligt sover alltid till det jag kanske somnar om jag har tur.
Ne men godnatt på er nu!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0