Svar till "anonym"

Postat av: anonym

Hej kan inte du säga hur lång du är? el skriva det på bloggen och hur mkt du väger har du några bant tips?=)

2011-01-20 @ 18:06:57
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jag är jättekort, är runt 155.. har inte mätt mig på jättelänge faktist!
Och jag har inga bant tips jag bantar inte jag äter som en kossa vafan HAHAH
Så mitt tips är ÄT SOM EN KOSSA OCH BLI FET MOKET BRO!

Ne men seriöst nu... bant tips mitt tips är att träna börja med nått litet typ
ut och spring eller nått sen kan man ju försöka äta lite mer nyttigt
Tro mig jag har försökt men jag lyckas inte jag kastar mig över en chipspåse eller något dagen efter
och träna fick jag för mig att jag skulle göra 10 sit ups bara och sen stretcha med tanke på att jag dansar och jag är fett ovig så det är pinsamt och inte ens det orkade jag, lite lat? nejdå ohnej

Hoppas du fick ett bra svar HEHE, kram på dig din lilla anonyma människa :)

Kommentarer
Postat av: angelica

Åsa det är exakt samma sak jag går ut och springer men efteråt så äter jag chips eller choklad jag är så himla lat och jag skäms och att höra andras kommentarer känner man sig sim skit :/jag skulle värkligen uppskatta svar. Kram Angelica ;)

2011-04-30 @ 22:26:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0