Jag blir deprimerad

Jag har aldrig varit utomlands inte ens i Danmark :S
Jag kan tänka mig hur man går ut från flygplanet allt är skit varmt och man är helt pirrig och solen steker i ansiktet.
Jag: Vi kommer väl åka utomlands inn an jag fyller 18 iallafall?!
Mamma: Ja det får vi väl hoppas det beror ju på om man har pengar och om alla är friska..
Så svårt kan det inte vara eller? Skaffa fucking sparkonto och lägg undan 300 varje månad sen åka utomlands 
nästa år JAG BLIR ARG.. Så ah jag kommer troligen inte åka utomlands förrens jag flyttar hemifrån 
eller juste....... mamma har inte gjort något sparkonto åt mig så jag har inga pengar så jag kommer inte kunna flytta hemifrån för det kan man ju inte göra utan pengar precis.
Jag har inte heller varit på ett bröllop eller en släkt fest för jag har ingen släkt typ för jag träffar bara min mammas lilla släkt. Vad mer hmmm... aldrig varit på ett dop förutom mitt eget förra året som var helt fail ingen var där mer än min konfa grupp och min familj.
ASSÅ ÅH JAG BLIR ARG!

Kommentarer
Postat av: daniella

va tråkigt att du aldrig har varit utomlands.. :( men jag åker inte utomlands varje år, för vi har inte alltid råd eller så är något fel..



sv. haha jaha. men det är ju fint nu med! :o

jag tycker om såna äkta krullisar - vet du vad jag menar?

2011-01-24 @ 16:20:27
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Asamea

Det är verkligen precis så underbart som du drömmer att åka utomlands, i alla fall utanför Europa. Jag åkte inte heller utomlands när jag bodde hemma, men när jag skaffade mig ett jobb kunde jag själv spara pengar och åka vart jag ville. Du får spara :) Mina föräldrar har aldrig sparat undan pengar på ett konto till mig, men jag har fixat det ändå. Det kommer du med att göra :) och när du gör det... besök paradisöarna i Thailand och Malaysia..heeelt obeskrivligt!

2011-01-29 @ 23:18:36
URL: http://asamea.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0