I like, dont stop the music


Men "Godmorgon"
Bra Becca.......... jag var så trött på morgonen så jag fortsatte sova ja tänkte gå till skolan vid 11 eller nått, gjort är gjort nu få jag ligga hemma och ha tråkigt hela dagen och sen kommer jag har ännu svårare att sova inatt, kuuuuul.
Fan också, fitta bajs kuk HEHEHEEH.
Ne men jag är as trött här får ni bra låtar ni med Spotify.
Det finns typ inga nya i  Spotify, i wish i had fucking Premium..
N.E.R.D. – Rock Star
Rihanna – Cheers (Drink To That)
DJ Phil Ty – A Kay A - Straight On Mix <- den lyssnade jag på i sommras 24/7
The Lonely Island – I Just Had Sex - Explicit Version
Nelly – Grillz - Dirty
Flo Rida – Who Dat Girl - feat. Akon
Snoop Dogg – Wet
Afrojack – What - Original Mix
Jamie Foxx Featuring Rico Love – Freak
Gorilla Zoe – Echo - Explicit Album Version

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0