Hej Josefine

Josefine om :
Heej Rebecca!! Jag har varit inne på många olika bloggar o sökt efter dig.Jag letar efter min halvstorasyster.Det skulle va roligt om det e du =)=)<3<3 Vi tänker på dig väldigt myket och pratar om dig,Vi saknar dig väldigt myket<3<3<3<3<3
IP: 83.226.87.217
- - - - - - - - - - - - - - - -
Hej Josefine, åh vad glad jag blir OCH CHOCKAD HAHA. Jag har tänkt lite och sånt nu om jag vill träffa er och Pappa men jag tänkte vänta, var lite osäker på vad jag vill oså..
Gud vad gulligt av dig och ta kontakt med mig haha. 
Du hade inte lämnat någon e-post så jag får svara här och jag hoppas att du ser detta :O
Eh....... jag skulle gärna vilja träffa typ dig och Pappa eller något någon dag (inte ALLA på samma gång det skulle bli för jobbigt) , fast jag kommer ta med mig min kompis isåfall..
Jag tror att det är du eftersom jag vet att jag har en halvsyster som heter Josefine haha annars kanske du kontaktat fel person men jag tror inte det iallafall HAHAH....
Om du har msn eller något så adda mig:  [email protected] så pratar vi lite där...
Annars kan du ju ta kontakt via FB.
KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2011-01-16 @ 14:42:44
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Fett ful!? Nej nu skojjar du! :P Tycker den är superfin! <3



Hoppas du får en fin söndag!

kram

2011-01-16 @ 15:44:33
URL: http://adaras.se
Postat av: Josefine

heej va glad ja blir=)Jag vill gärna träffa dig nån da;)Vi bor i en villa i aneby men de e ju nt så långt emellan oss<3<3Har varit på bio nu som heter Narnia kung caspian skeppet gryningen det e därför ja nt kunde svara drekt;)KRAM jossan (josefine)=)=););)<3<3<3<3<3<3<3<3<333

2011-01-16 @ 17:21:46
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

hihi okej! :D

2011-01-16 @ 22:21:34
URL: http://adaras.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0