F.R.I.E.N.D.S TIME!


Jag hoppade nyss ut från duschen typ och nu har jag typ nackspärr eller nått :(
Kul..... plus att jag somnade vid 3 tiden igår dvs. tidigare än jag brukar och därför kom jag inte iväg till skolan idag heller och därför sov jag istället 13 timmar eller nått så ja vaknade sista gången vid 2/halv 3 på eftermiddagen!
Not good!
För övrigt idag så har jag inte gjort någonting.... JO jag har kollat på Pirates of the Carribbean 1 och 2
Ne nu ska jag kolla på lite F.R.I.E.N.D.S i think, soooo adios amigos
PS!
Jag blir fan lack.... jag har skaffat ett fucking Appstore konto bajs men jag kan endå inte logga in och ja kan inte bekräfta mejlsaken för de kommer "Fel lösenord" fast det är rätt :S

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0