Filmdags



Studie idag hade vi visst ojsaojsan.. fick reda på det runt 2 inatt HAHAHAH
Så jag är hemma idag då de e nice man!
Ne men nu ska jag kolla på Tretton dåva, de va längesen jag såg den filmen
+ att jag har fett tråkigt

Things to do today:
Kolla klart på filmen
Klä om och dränka håret i torrschampoo för det är helt handikapp
Äta
Åka till apoteket och köpa ansiktsprodukter
Hämta min kameraladdare hoss Becca Tokon
Ladda ner och lägga in nya låtar i min iPod
Duscha och tvätta håret
Uppdatera bloggen minst 2 gånger till
Försöka sova tidigare så jag orkar skolan imon

Kommentarer
Postat av: Sabi

¿vilket Ipod har du?

2011-01-19 @ 15:29:20
Postat av: Sara - Only me

Hej! nu har jag utsett dagens cutiepie och den som vunnit örhänget :) kolla in om det var du som vann något? om inte? ny chans igen!

2011-01-19 @ 18:57:33
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0