dag6:

Något/Någon som jag saknar

1. Jag saknar gamla tider från när man var liten och man inte hade några problem mer än vem som kom fram till gungan först eller vem som tog hopprepet först

Eller bara för några år sen FÖRRA ÅRET OCKSÅ herregud saknar saknar saknar!
Allt gammalt = Sakna punkt slut HAH

2. Saknar dessa 2 killar: Dardan och Wael, dom betydde skit mycket för mig



Dom tiderna vi snacka hela tiden..

3. Saknar min morfar och min moster har inte varit ute hos dom sen jag minns inte när..

4. Saknar Kungsängsskolan som las ner förra året

5. Saknar min mormor R.I.P


6. Saknar tiderna jag och Lara va varje dag i sommarloven när vi va små

Okej.... ingen gammal bild men whateva
Finns så himla mycket så det är sjukt, det går inte skriva ner allt det skulle ta hela dagen....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

I know!!! Men det e viktigt o komma ihåg vad man har nu med, så man värdesätter livet som e nu så att man inte får ännu mer att sakna i framtiden! <3 Kram på dej!

2011-01-26 @ 09:33:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0