dag4:

(Eftersom jag inte uuppdaterade bloggen igår)
Det här är jag rädd för
* Döden:
Bara jag tänker på det så får jag panik alltså jag kan ligga i sängen och tänka vad händer när jag dör omg jag kan inte göra nått åt det de måste hända omg sen får jag panikångerst eller nått och börjar lipa och får svårt och andas m.m sen när jag tänker att det kommer att hända någon gång då får jag värsta paniken igen sen tänker jag när ja blir gammal då blir det bara värre och värre!



* Sprutor: Jag kan inte ta en enda spruta HAHAH... när jag skulle ta svininfluensasprutan sprang jag iväg och gömde mig i toan HAHAHAHAHAH.... sen kom en specialsköterska som tog på mig skit sakta i ett rum och jag kände ingenting :O
Ni fattar inte det är hemskt, om jag ska ta vi säger blodprov då får ja bedövningplåster innan eller vad det är och endå får jag panik jag kan typ sprattla som jag var 3 år så dom får hålla fast mig.. usch hemskt :(
Men ta hål själv i öronen o i läppen det klarar jag HAHAHAH wierd?


* Getingar: Alla säger man ska stå stilla om en geting kommer men vafan jag har klarat mig 15 år på att springa iväg som en idiot så ja tror nog det är det bästa ;)
Ne men seriöst nu, varje sommar är jag skit rädd för att jag ska få ett getingstick dels för jag hatar dom. Jag är skit rädd för dom OCH det är så nära spruta de kan komma så är jag rädd att jag är allergisk mot dom eftersom jag reagerar starkt på myggbett när jag får ett myggbett så blir de typ skiiiiiiit stort överdrivet stort verkligen..
BLÄ HATAR FULA ÄCKLIGA GETINGAR, andra småkryp med för den delen hehe.
Om det är typ en liten ful äcklig insekt sak i mitt rum kan jag inte sova där VERKLIGEN INTE.


* Prata för klassen/läsa osv. eller "uppträda" för lite folk: Jag kan inte prata för klassen om jag ska redovisa något själv typ för jag börjar stamma och skaka, jag blir as nervös.
Sen om någon typ frågar mig ex. ey dansa lite för mig då HEH never jag kan dansa för 600 pers eller en hel skola men jag kan inte visa något för typ en person jag gör fel och vet inte vad jag ska göra + jag kan inte feestyle'a.


* Clowner: Skit läskiga :(
evil

* Mörker & Vara ensam: Ah jag kan typ inte sova utan lampa tänd..
+ Att jag måste sova med TV:n eller friends på... innan det sov jag alltid med radion på
Sen typ hatar jag om man går ensam ute man tror någon förföljer en eller när man är ensam hemma sen inbillar man sig att man hör något och då hör man saker helt plötsligt och så blir man skit rädd HAHAH.

Sådär det var la det jag är rädd för, vad är ni rädda för?




Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

hej hej:) nu finns svaret på din fråga från frågestunden, ledsen att det dröjde hehe..

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/utkast-jan-23-2011.html#comment

2011-01-23 @ 19:14:52
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: daniella

jag är oxå rädd för döden, sprutor, getingar, prata inför klassen & mörker.. :o



sv. nej, du är inte alls ful!

aaaw, tack! jag vill inte ha rakt hår egentligen, jag vill ha lockigt/vågigt. men det går ju inte å ha hela tiden.. och det är så jobbigt att våga med vågtång tycket jag :(

2011-01-23 @ 19:24:13
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0