dag2:

Vad är kärlek för mig?
Kärlek till en vän/familj osv. är helt annan sak än till ex. sin pojkvän
Kärlek för mig till en kille då inte familjen för det är ju olika saker som sagt....
Jobbigt okej kanske inte för vissa men jag tycker det eftersom all min kärlek ALLTID "gått åt skogen" eller vad man ska säga. Ne men visst kärlek kan vara underbart men sån kärlek som finns i filmer tror jag knappt finns i verkligheten.
Tro inte de finns så jättemånga som klarar av seriösa förhållande i denna åldern, några bara..
Ohooo, HAHAHA jag vet inte vad jag ska säga mer.
Jo kärlek är svårt också om man är kär i någon och den personen inte vet om det/älskar dig tillbaka.
Så för mig är kärlek mer jobbig än underbar.
Men det är underbart och ha en pojkvän på ett sett...
Att ha en som finns där, som älskar dig, en som man kan mysa med som värmer dig i kylan
Men kärlek är ju inte alltid så lätt för det händer ju oftast att man blir playad/dissad osv.
That really hurts!
ASSÅ ÅÅÅH HOOOLY SHIT kärlek drives me crazy dude

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! nu har jag utsett dagens cutie & den som vann öörhänget <3 kolla in om det var du ;)

om nt? ny chans!

2011-01-20 @ 17:38:12
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: anonym

Hej kan inte du säga hur lång du är? el skriva det på bloggen och hur mkt du väger har du några bant tips?=)

2011-01-20 @ 18:06:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0