Brownie


Bilden är sen 2009, passar jag i brunt hår? vad jag tyker........ nej

Har typ "rensat" mina smycken, tog fram alla som va fina sen alla fula jag vet att jag inte använder la jag ner i en kasse eller vad de är. Skit fint hittade typ vad som passade med vad jag har ju bara smycken som passar med varandra NICE ASSÅ! Fast det fattas en silvrig ring.... jag har bara guldiga (eftersom jag mest använder guld för jag tycker det är snyggast.
För övrigt har jag fett ont i mina läppar jag har typ gnidit en frotéhandduk mot mina läppar för att allt äckligt skinn eller vad det är ska gå bort. Nu är dom jätte lena typ men de svider.. Menmen... som man säger vill man bli fin får man lyda piin.
BTW jag köpte sämsta foundation i kicks idag bara för det va rea 50 spänn skit billigt mannen klart ja köper fast... grejen va att de fanns BRA foundation i H&M för 20 spänn mer OCKSå PÅ REA.
Ät mitt bajs jag som ville ha hängslen men dom var typ slut på h&m så jag ska dra till Carlings och kolla om dom har. Nu ska jag kolla på Pirates Of The Caribbean HAHAHAH, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0