bra becca... duktigt


En trött beccis med lite sexiga finnar och röd näsa

Jag hade ju tänkt att dygna igår men ja... det gick ju som det gick och jag somnade som en stock vid 5 tiden.
Jag var 100% på att jag ställt klockan men ah det hade jag ju tydligen inte för jag vaknar av att mamma väcker mig klockan 10 och säger:
Mamma: Becca skolan, hur ska vi göra?  
Jag: *Nyvaken Röst* vaaaaaa?
Mamma: Skolan!!!
3 minuter senare....
DÅ fattar jag att jag missat skolan HAHAH :O
Fatta vilket damp jag fick, jaja nu ska jag iallafall ta på mig mjukisar  och ah fixa mig så jag inte ser ut som en vandrande zombie (vilket jag känner mig som just nu inte bara hur jag ser ut.. för jag är skit trött!)
Så ska jag va på A6 vid halv 1 och träffa Becca där, sen kommer jag hem igen någon gång i eftermiddag
YEEE.... YEEE då säger vi sååå bajbaj

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv tack snygging<3

alla min hängslen är från carlings för 129 kr,

de rosa är från london<3

2011-01-10 @ 22:50:52
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0