B is back


(Erkänn fett sexig bild)
Hej på er, yes its true... IM BACK ON TRACK MAN!
Jag hade tänkt o börja blogga igen och denna gången seriöst, asså ah ska verkligen gå in för bloggandet eller så..
Ni kan ju kommentera eller kontakta mig via min bloggmail: [email protected]
om ni har några förslag eller något om vad ni vill ha mer av..
Och ja... jag vet att min blogg ser helt fucked up ut men herregud vem bryr sig...
Amina kanske fixar min textstil imorgon vet inte vad som hänt det går inte ändra?
Jaja whatever I JUST HAD SEEEEEEEEEEEEEX AND IT FELT SO GOOOOD ne ja skojar bara, fan va gammal låt :(
Jag har fett tråkigt man.. lyssnar på musik och typ äter massa?
Vindruvor, Yoghurt, Mackor, kakor jag vet inte vad HAHAH

Min fråga till er är nu: Hur ska jag göra mina inlägg?
Ska ja antingen skriva så jag skrivit ovan så allt är "i mitten"
eller ska jag skriva såhär som jag kommer skriva nu?

Nu är jag emo, ska va uppe hela natten bara för att jag måste vända om dygnet så jag har fått för mig att det hjälper om jag är vaken hela natten nu så jag kommer va fett trött imon och kan då gå och lägga mig tidigt imorgon.
Hmmm...  nått att tänka på? Jaja hejdå jag ska ta och fortsätta göra det jag gjort hela dagen, ingenting.
Usch fyfan vad jag stör mig på denna fula textstilen jag blir fan ledsen så fort jag ser den!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0