Fishlips


Chillar i min sexiga pirat-lisebergkanin t-shirt

Hemma nu från liseberg, fett trött...
De va värsta köerna på liseberg + vi kom dit as sent typ runt 3 tiden?
Va taggad först men sen när man väl va där kände jag verkligen hur trött jag va.
Vi åkte bara kanonen 2 gånger sen balder sen lisebergsbanan + rabelder eller va den heter me min mamma.
(+ 3 barnkaruseller me min lillsyrra)
Inget speciellt o snacka om men "högpunkterna" av dagen va när vi åt våfflor he-he.
Ne men sen när ja o becca åkte sagoslottet han som jobbade där som var skit snygg
Börja fan snacka me oss hanba: Ey hur gamla är ni?
Vi: 16 år
Han: Ni vet väl att ni är för små man måste va 18 för att åka den själva
Vi: Tss, haha
Han: De kan vara väldigt läskigt.
Han lät as seriös me vi ba aha okej?
Vi satte oss vi åkte skit lama sen vi tänkte att vi skulle låtsas va "rädda" när vi kom ut därifrån
TROR NI INTE IDIOTEN ÖPPNAR EN LUCKA ELLER NÅTT O SKRÄMMER OSS :O
Seriöst vet ni hur rädda vi blev HAHAHAHAHAHAAHAH
O killen bara stog o gapflabba när vi kom ut därifrån!!!
Sen samma sak hände när vi skulle åka kanonen... sista dunken innan den åker han som jobba där
hanba: Ey e du rädd för spindlar?
Jag: WHAAT!?!?!
Han: För de sitter en gämte ditt huve
AAAAAAAAH
Juste sen va de tekniskt problem när vi åkte me mamma lisebergsbanan så vi satt fast där :P
Förövrigt så va dagen väldigt långtråkig och lam, men vissa roliga stunder 
Vi skulle gått på universeumet egentligen me men när vi kom dit sa dom att dom stängde om 15 min...
Allt blev typ katastrof.... jaja de va skönt o komma ifrån jönköping
PS!: FARFARS BILAR ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0