Tuff natt för tuffa brudar


Vilken natt vi hade, helt sjukt ni fattar inte hur kul de va :O
Vi hade ingenstans att sova (jag och madde) så vi bestämde oss för att vara ute hela natten.
Först gick vi från mig ner till stan vid vättern, när vi kom ner till MC hade de stängt så vi hade inget
att äta eller dricka så vi köpte en dricka och 2 äckliga korvar i en as skabbig korvkiosk utanför en pub.
AS ÄCKLIG, kastade den 25:- per st plus drickan, sån vanlig burk läsk för fucking 15:-, aja...
Sen gick vi från stan till vättern igen och på vägen hittade vi en cykel som vi cyklade på sen träffade vi
elvis, diko, simon, josé, haris och simon va fan galen, helt efterbliven HAHAHAH!
Sen stack elvis, diko och haris och vi va själva vi gick mot vättern igen och där hände massa kul o vi såg en igelkott som simon jagade o sen peta på den me foten. Juste ja Simon kittlade mig så ja sparka han i huvet :D
Men iallafall, sen stack simon tillslut och jag, madde och josé blev kvar själva
och vi cyklade upp till österängen och då va la klockan typ 3?
Satt vi i anthonys balkong o chillade, hade sån natt humor så vi skrattade åt ingenting.
Sen vid 5 cyklade jag och madde omkring i österängen/huskvarna och ropade "hallåååå" me världens
mongoröst. Sen blev de tråkigt för vi va as sega efter allt så vi gick och la oss vid österängskyrkan o halvsov.
Sen när klockan va halv 8 så kunde vi gå hem till mig och då åt vi nudlar och toast klockan 8 på morgonen
och kollade på disneychanel. Thät was pritty mutch it ju knåw, fan va kul ja haft :D
Synd att jag inte kunde ta några bilder, fuck off!!!!!!!!!!!!
Vet att de blev mycket "sen" but i dont care, cya

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0