Hiss/Diss



Halsdukar/sjalar/scarfs osv.
Älskar det, jättefint och mysigt speciellt nu till hösten och vintern!








Perfekta höst-outfiten:



Löshår







Vet inte varför men jag HATAR DET verkligen..
Speciellt när det är platinabondt och sitter på fjortisar, menar inget illa till er som har det men jag måste ju säga min åsikt om det?
Jag gillar det bara inte helt enkelt man kan la fan låta sitt egna hår växa ut och man får la skylla sig själv att man klippte sitt hår? Vill du ha långt hår spara ut de då istället för och klippa dig och sen skaffa äckligt löshår..
Alltså det är ju fint om man har de normalt typ man har långt hår och vill ha lite längre men om man har typ pottfrilla och sen använder sitt äckliga löshår då ser man ju ut som en bajskorv.
Säger bara det.. ORKA SLÖSA UPP 900:- på äkta löshår för man vill la inte ha oäkta?
USCH!....


Kommentarer
Postat av: nor

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA omg becca jag älskar dig! vems ansikte har du tagit bort på den näst sista bilden, OMFG <33333333333333333

2010-09-10 @ 18:30:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0