Slutkörd

Jag HATAR verkligen detta med flytten, jag orkar inte hålla på och packa o grejer hela tiden.
Jag sitter iallafall här och ska kolla på film snart tror jag.
Jag lovar att uppdatera imorgon jättemycket för det är verkligen fullt upp med flytten för vi flyttar nästa helg och vi har fullt med grejer kvar att packa + jag tror jag börjar bli sjuk med..
Jaja igår iallafall så var jag på discot med Linda och vi va med Ramsn där HAHAHAHHA och sen va vi me Sebbe, Kurtsson, Hassan osv.
De va nice endå fan :)

Här får ni bara en bild för jag orkar inte:



Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Jäävlar då måste du ju va rätt bra ju :D Vad dansar du för stil/stilar? :)

2010-09-19 @ 15:28:16
URL: http://duvetperdomo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0