Hyfsat seriöst inlägg.. gjorde ett försök iallafall

Bilder på mig och Lara i somras:
PS: Saknar henne jättemycket :(







(Skulle publicerats för ca. 2 timmar sedan)
Sitter här me d fingrar skrynkliga som russin har diskat världens största disk skojar inte
HEHE, lyssnade på musik samtidigt och började typ dansa hej vilt min mamma trodde jag va handikappad eller nått HAHAHAHAHA, jag har fått energikick typ ;) 
- Nu funderar jag på vad 17 jag ska ha på mig imorgon till skolan hmmm....
Juste, min katt har fått nått ryck eller något eller min syster tappade henne i golvet sen börjar hon fräsa varje gång hon ser henne HAHAHAH innan gjorde hon de mot mig och mamma med men inte längre :o

Kommentarer
Postat av: Lara

SAKNAR DIG MED BECCA ::(:(:(:(:(:(_(:(:(:(

2010-09-08 @ 16:59:43
URL: http://kickz.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0