Hej



Jag fick inte gå in på datorn igår för mamma påstår att jag "spelar för mycket på datorn".
Jaja, igår rensade vi hela förådet och i förrgår så fixade vi halva lägenheten,  skojar inte typ 20 svarta sopsäckar med skräp och typ 9 katonger är gjorda och man ser knappt skillnad.
Men nu ska jag äta lite frukost, sen fixa mig och sen ska Becca ringa så ska vi åka en snabbis till A6 för jag ska köpa DVDbrännings skivor på Elgiganten för alla filmer kan inte vara kvar på min dator hela datorn segar ju sönder :o
JUSTE,
Sitter och asgarvar HAHAHAHAHAH Becca har alltid klagat att hon aldrig får några finnar och nu när hon har det så klagar hon som fan. MOHAHAHA nu får hon känna hur det är att ha en levande finne som pratar med en på nätterna!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0