Godnattinlägg till mina fulingar

Jag ligger i min *host* mysiga säng mitt på golvet, halvt förlamad för att jag har träningsvärk vilket kommer vara 100 gånger värre imorgon :( Sen har jag ont i min svanskota för jag tror jag har skadat den..
Har lust att vara uppe hela natten inatt typ först kolla på alla programmen på 6an tills Knight Rider börjar. hatar den serien den suger! sen har jag lust att vakna och vara pigg UTAN att klicka på znooze. Sedan ha ungefär 1-2 timmar på mig att fixa mig, har lust och fixa mig extra mycket imorgon.

Lyssnar nu på att min katt
kraffsar på dörren och jamar/ylar som en hund typ, särkatt :(
Älskar den endå HIHIHI
Ne men nu måste jag fortsätta kolla på Scrubs faktist :)
Jag har inga bilder så jag bara tar en här varsågoda tack så mycket jalla bye i see you tomorrow


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0