Godmorgon solstrålar!

Jag vaknade nu, mensvärk = NO SCHOOL
Drömde en skit konstig dröm, vi hade typ NO-kemi och vi hållde på med något experiment.
Sen i det experimentet då så var det massa grejer man skulle använda sig av då.. En av dom grejerna var en spruta den var typ jätteliten och nålen var jättevass och jag frågade Maria Torén (min lärare) vad som skulle hända om man fick den i sig och då sa hon att man skulle dö att allt blod skulle typ stelna i kroppen eller nått.
Sen började hon jaga oss med den eller nått,
ni fattar inte hur rädd jag var :O
Sen vaknade jag för Becca ringde HAHAHAH

Jaja iallafall,  jag ska iväg och kolla på möbler sen i eftermiddag
om jag nu mår lite bättre och sen ska jag på träning också.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0