DANCE LIKE A FREAK


Sitter här helt slut efter dansakvan!
Äntligen dans igen jag har saknat att träna skit mycket nu under sommarlovet
Dock saknar jag Eddie och Julian men Berat får duga...
De dåliga var att han lär typ bara ut breakdance och jag suger på de HAHAHAHAH
Jag och Simona ska smörja in oss i olja sen typ glida och typ snurra på ryggarna och shit medans dom andra dansar
HAHAHAHA, det lät inte kul när jag skrev men det var kul när vi sa de :o
Sitter nu och dregglar sönder den närmaste timman för min bajskaka (kladdkaka) aldrig blir klar den är fortfarande isig och grejer ju :(

Bilderna kommer i nästa inlägg!


Kommentarer
Postat av: naBB

min tröja ju ;D;D;D

2010-09-01 @ 19:57:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0