VARNING SMAKA ALDIG: FÖR GOTT!

TROR FAKTIST DET ÄR NÅGOT AV DET GODASTE JAG ÄTIT!




Skojar inte jag är beroende av dessa jag ångrar att jag smakade dom från första början..
Underbaraste smaken den smakar typ chokladflingor/oboy.
JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DEN!
Sen bueno är också skiiiiiiiiiit god köper alltid den också.
Tror nog jag kommer få diabetes/dö av för mycket socker och fett i blodet för i en sån grej :o
Vi säger i en sån chocklad grej är det 8 kalorier (SÄGER VI) och det man ska äta per dag är 10 kalorier då har jag ju liksom ätit långt över det för jag köpte samma sak hela denna veckan fast nu idag har jag ätit allt sammanlagt 6 kellogsgrej och 2 bueno's.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0