Kom hem igår


FEJN BiLD......

Hej alla små majsbollar, har ni saknat mig eller?
Jag kom hem från Norrköping igår, eller vi var i en liten håla som heter Söderköping!
Vi gjorde inget speciellt när vi kom dit så åkte vi och hälsade på Beccas bror (?)
Han hade en dotter som hette Emlia HAHAHA såsöt, hon gjorde typ modevisning för oss och grejer.
Vi sminkade henne oså, juste vi åt hemmagjord pizza med!
Sen åkte vi hem till hennes syster Janet då och vi sov typ direkt.
Sen dagen efter sov vi till 10 kanske sen åt vi massa frukost och vi var jättetrötta så vi gjorde ingenting förrens 4 då Becca tvingade mig att vi skulle "utforska staden" och HAHA.. det var ju inte mycket och se på eller det var mysigt men HAHAH deras stan var gammaldags affärer typ eller ah ni fattar vad jag menar.
Om dom ska shoppa och sånt måste dom ju åka in till Norrköping.
Vi åkte och fikade för 100:- på något random café (dvs. 2 hallonveskvier, 2 stora feta bullar och 1 blåbärspaj)
HAHAHA, tro inte att vi blev mätta av de bara!
Det var en skit äcklig uteliggare där med, skit läskig.. han såg ut som tomten :(
Sen kollade vi på film oså...
Ah det var typ det vi gjorde bara.. sen åkte vi ju hem dagen efter?
ÅH JUSTE, hon hade världens mysigaste katt jag skojar inte :O
SÅ SÖÖÖÖT den typ låg gämte mig på första  natten den låg och typ kelade med mitt face!
Aja men nu ska jag bara gå igenom bilderna och se vilka jag ska lägga ut och inte, kjamis kjamis på er!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0