nori ska gästblogga :D

sho beccs.blogg.se :D nori här, ska gästblogga under tiden becca är i norrköping, ingen aning hur länge men aja ;)
ska berätta lite om mig , oki :
Jag heter Nor, jag har bott i jönköping i hela mitt liv, fast den 9 mars 2009 flytta jag till stockholm ( snart två år sen) ganska tråkigt men lika bra dt för jag ääääääääääälskar stockholm, och ni ska bara lära känna mina vänner ;) underbaraste vännerna <3
jag är född samma år som kungarna föddes, alltså 1996 ;)
lite annat: jag älskar justin bieber över hela mitt hjärta (säger man så eller??) iallafall, han e underbar. pallar inte skriva mer, men hoppas ni underhålls under tiden jag bloggar ? ;)
/ Nor Nadja Shah@FB






underbaraste! på så kort tid har jag lärt känna mina allra bästa vänner <3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0