JAG VORA MOKET SÄGZI BOJGE



Shue bloggish min namn vora Ahmed.. Ne men iallafall jag har inte orkat blogga fan ah men igår så va jag i skolan sen mötte jag Madde och vi stack hem till mig och käkade oss feta på chokladflingor sen så åkte vi för o ta bussen mot Gränna.
Vi fixade oss och sånt jag fick sminka henne och lägga dit hennes lösögonfransar bara för att jag är bäst och sen blev vi klara kanske vid halv 7 nånting och då visste vi inte riktigt vad vi skulle göra i en timma HAHAH.
Så vi satte oss och kollade på 16 wisches eller hur de stavas på disney chanel :D
Så ledsen blev jag när ja visste att ja skulle få missa halva :(
Aja så vi kollade på den en stund sen glömde vi tiden SMART så vi fick springa ut till bilen vi stressade som faaaaaan och jag som egentligen skulle locka mitt hår lite till men det fick vi skippa.
Aja sen va vi på de äckliga discot och hade la roligt eller javenne.
Dom man va med där var la typ... någon kort tjej jag minns inte vad hon hette, Andi, John, massa andra killar asså jag vet inte.. skit samma vi va med några iallafall HAHAH.
Idag ska jag ha en sov/blogg-dag tror jag så ah jag uppdaterar senare PUSS!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0