JAG ORKAR INGENTING



Jag orkar seriöst ingenting..
Jag vet inte vad jag ska göra jag är så himla trött på allting!
Jag orkar inte gå till skolan bara för jag inte gått till skolan så kommer jag få gå på IV och skit.
Hade möte i måndags med typ min lärare, skolsyster och studievägledare oså mamma då.
Dom: Ja du Rebecca varför kommer du inte till skolan
Jag: Jag är trött jag orkar inte med skolan
Dom: Men VARFÖR kommer du inte till skolan *glor som fan på mig med ko ögon typ*
Jag: Men jag sa ju nyss varför
Som om dom förväntade sig att jag skulle säga något annat liksom

Alltså hon studievägledaren eller vad det är hon var verkligen skit kaxig seriöst jag ville bara slå någon alltså dom ställde sånna frågor så ni fattar inte jag orkar inte ens skriva dom.
Grejen är att jag skiter ju inte i skolan med flit det bara blir så..
Men jag SKA skärpa mig kämpa så mycket som möjligt nu så jag får så lite som möjligt att göra på IV sen för jag kommer nog få gå där. Grejen är att ingen fattar hur svårt det är att vara tonåring nu för tiden man måste tänka på verkligen allting. Man måste sköta skolan, hjälpa till hemma, färga håret, vara söt, sen måste man ha pengar till ALLT ex. Kläder, fika, fritidsnöjen osv. , se till att ens vänner mår bra, killar!?
Seriöst vad begär människor av oss sen kommer dom och säger när man är 14-15 år JAA vad vill du jobba med nu då. Alltså allting går så himla snabbt fram I DONT ORKAAAAAAA!
Sen tänkte jag bara jaa jag ska lägga ner all tid på bloggen börja provicera eller hur fan de stavas skit mycket.
Lägga ut fokus på bloggen o skit varje dag så alla läser den o massa och käna pengar på det.
Men nee,  för då orkar jag inte uppdatera, åååååh jag orkar ingenting jag vill bara ligga vid datorn och kolla på film och äta mig fet varje dag det är var jag vill göra.
Jag ska skärpa mig men det blir inte så jag kämpar första lektionen sen sover man resten av dagen..
Jag vet inte ens vad jag vill bli!?
Estet - Dans/ hålla på med reklam o photoshop o skit (vet inte vad det heter)/frisör?!
Det är fan sick man! Vad fan ska man göra?

PS: Orkar inte ens blogga..
Men endå vill jag inte ta bort den för det blir som en dagbok endå som man kan läsa när man blir äldre!
* Jag orkar inte uppdatera
* Jag orkar inte göra ny design
* Jag orkar inte ta några bilder
* Jag orkar inte bajsa på ditt huve

HEJDÅ.. och jag hoppas att ni förstår mig lite iallafall..

Kommentarer
Postat av: jonathan

Hehe du e inte ensammen med de där mötena ;) de ville att jag skulle sluta helt o hålet med att sitta vid dator o focusera på skolan! de blev att dra fu fuckface.

2010-11-17 @ 20:26:45

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0