En snöig liten dag här i Jönköping


Hade tänkt att gå ut och fota innan det blev mörkt men jag orkade inte

Hej bloggen, första snödagen idag då i natt var det typ storm och jag frös ihjäl sen gick jag upp tidigt idag för att komma i tíd till skolan men NEHE det gjorde jag ju inte endå HAHAH.
Just nu pratar jag i telefon med Armen och käkar mig fet på choklad.
Vad tycker ni om snön föresten?
Själv tycker jag det är ganska jobbigt även om jag gillar snö så orkar jag inte, kallt och det fuckar håret -.-
Ne men alltså det är jättekul med snö men jag vill bara helst inte vara UTE när det snöar.
När det är snö ute då är de bra :)
Skit jobbigt när det snöar och man går och allt blåser rätt i facet man blir blind typ!

Juste jag var på Olsson's med mamma, allt där är skiiiiiiiiiiit billigt jag skojar inte köpte en skjorta, läppstift och en parfym.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0