DECEMBER MÅNAD<3



Bara jag som verkligen LÄNGTAR till 1a December?
Jag älskar verkligen och räkna ner dagarna till jul jag är fortfarande sådär barnslig av mig alltså... det kan inte gå en enda jul utan att jag kollar på julkalendern.. jag bara MÅSTE sen äta choklad från sån chokladkalender en chokladbit varje dag och se vilken figur det döljer sig bakom.
Guuuuud jag känner mig verkligen så barnslig men det är så.
Älskar att man har adventsljusstakar i fönstret och typ sitta inne och värma sig och kolla ut och det är alldeles vitt överallt medans man sitter och äter på pepparkakor! ÄLSKAÄLSKAÄLSKA
Sen på julafton typ få massa presenter, kolla på sista avsnittet av julkalendern äta massa gott, träffa släkten (som vi troligen inte kommer göra i år för vi kommer fira hemma i år igen -.- ), göra sig fin och kolla på kalle anka önskar god jul!

Denna känslan håller i sig till 1a Januari då man bara vill ha sommar igen...
PS! Undra vilken julkalender det är i år :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0