Bara för att jag inte har nått att skriva om HAHAH



Det var en gång 2 små flickor som båda hette Rebecca och båda två var de lika käcka!
Det var en höstdag kanske år 98 då de längre inte satt på potta.
Flickornas blickar möttes vid lekstugan i dagiset sitt, de började genast leka och shit. 
Redan den dagen blev de bästa vänner, dom var inte aliens så de hade inga antenner.
Nu har flickorna känt varandra i 12 år eller mer detta är äkta vänskap som ni ser.
Vänner som ställer upp för varandra när man känner dig som en tupp.
Vänner som finns för varandra när allt känns som pesten och man inte gillar att klappa hästen.
Vänner som alltid har kul, till och med skratta åt färgen gul.
Rebecca Okon jag är glad att du finns i mitt liv och jag lovar att vara din vän även om du skulle få HIV.
Om 3 år får vi bila ända tills vi blir gammla och senila, och det ska bli nice för vi kanske lär känna någon som heter Nila. Du är min bäste vän och jag hoppas att inget kommer emellan oss inte ens affären City Gross.

Rebecca Okon Tokon Smokon Brokon Lokon Mokon
Du är en vän som jag alltid kan lita på och alltid finns där.
Jag har känt dig nästan hela mitt liv och du är den som är närmast mig av alla!
Jag skulle inte klara mig utan dig majsbollen min ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0