Förlåt för dålig uppdatering igår


Dit vi ska flytta och jag vet att bilden är dålig

Förlåt för att jag inte bloggade mycket igår för jag var verkligen jättesjuk orkade knappt vara uppe! Men bara så ni vet så fick vi lägenheten, vi ska flytta någon gång i september/oktober tror jag :D Men jag får inte det rummet med balkong för de ville typ mamma ha :S Aja iallafall och man kommer ju självklart sakna Rosenlund och The Rosenlund boy's gang menmen.. Jag mår lite bättre idag har bara typ väldigt ont i halsen och är pangförkld. När man har det så brukar ju typ halsen bli slemmig USCH skit jobbigt, fast jag överlever. Annars idag ska jag inte göra mycket, ner till stan och köpa vita skor för jag konfirmeras på söndag funderar på om jag ska prova på lösögonfransar också? Nu ska jag kolla min facebook lite så jag skriver senare,puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0