Seriöst...


Bara jag som skiter fullständigt i om Prinsessan Victoria gifter sig eller inte,
seriöst.. i mean what's the big deal? 
Seriöst om jag skulle gifta mig vem fan skulle bry sig och vad gör kungafamiljen egentligen dom bara sitter där?
Orka göra stor grej av det jag vet inte ens vad hennes man heter Philip eller Karl eller nått som typ alla andra kungar heter/hetat.
Kungafamiljen gör inget dom är mest bara en symbol för Sverige och knappt det, så tycker jag iallafall!
+ Jag fattar ingenting, är inte insatt i kungafamljgrejset asså vadå när kungen o drottningen dör så kommer vitoria och han hennes man bli kung? oh herre gud orkar inte tänka på det mer
IT MEJKS MI KREJSI

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0