Svar på frågestunden

1.
hur kort e du????
Svar: ca. 150

2.
hur e dina kompisar asså hur e hon blonda becka (becca*) och hur e julia???
Svar: Snällaste och roligaste människorna man kan känna
Becca* Eh har känt henne hela mitt liv typ vi var bästa vänner i dagis fram till typ 3an sen gled vi isär och var mer sällan. Sen böjade vi umgås igen i 5an och nu är vi typ varje dag HAHAHA. Vi har typ samma humor o allt asså de går inte förklara.
Sen Julia har jag känt sen typ förskolan eller nått sen flyttade hon tillbaka till oskarshamn och kom tillbaka igen men då umgicks vi inte så mycket vi har börjat umgås mer nu dessa senaste åren.
Julia är också typ cp precis som mig och Becca HAHAHAHA

3.
Vad är din favorit mat?
Svar:

MOHAHAHAHAH JAG ÄLSKAR ALL MAT 

4.
Vad är dit telefonnummer?

Svar: 070-0000000 aj really hope ju call me

Here ju have mi, ajm väry sägzi

5.
När skaffade du blogg?
Alltså jag har bloggat i omgångar.. Jag bloggade ju på annan blogg innan (typbeccaz.blogg.se) och på den började jag vel blogga på i hösten förra året kanske?

6.
Är du fjortis???
Svar: Du säger bara en sak du.. mannen, ser jag ut som en fjortis -.-

7.
Vem är din BV?
Svar:
Har massa vänner men dom är bara vänner
Vissa är bättre och andra "sämre" men dom som jag umgås med mest som är mina bästa vänner är nog
Becca, Lara (även om jag inte umgås med henne så mycket längre) & Mina i skolan då, hon är ingen jag umgås med på fritiden.

8.
Villken ögonfärg har du?
Svar:
Grönblå eller nått skit



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0