Shoo brushan


Bild från när jag, becca och ida va igår
Hej bloggen!
Lite kort om dagen då, först så åkte jag ju till Julia på morgonen och sen typ vid 2 tiden (?)
Så mötte jag och Julia Sebbe som hade varit och glott på när dom byggde hela dagen btw HAHAHAHAH såsöt :D
Iallafall sen så gick vi till vättern då och så mötte vi Cicci och Carmen där och så gick vi mot själva vätterstranden och va med några killar dom vi var med i förrgår? Minns inte allas namn men de var typ Hottentotten, Basse, Felix, Danne, Ian, Lucas? (ah nått sånt). Ah och sen fick han Felix för sig att dränka mig i vattnet BRA så han kastade i mig med kläderna på! Men då blev bara shortsen blöta. 
Sen när vi skulle bada då så skulle jag bara gå i lite med fötterna och benen typ och då kom Danne (Hottentotten) och knuffade i mig så ja blev dygnsur och ALLA garvade fyfaaaan.
Det var inte nog med det... 
Sen kom Felix igen och rullade mig i sanden så jävla äckligt jag fick i munnen och allt kände mig fan som mobboffer HAHAHAHAH och sen stog dom som spelade vollyboll och garvade ALLA garvade ja fick sån damp så då var det bara ut i vattnet och bada, igen!
USCHHHHH sån damp fick jag...
Ville verkligen bara hem då men kunde ju inte eftersom min tröja var blöt :S 
Sen iallafall så gjorde vi ingenting och sen så stack dom och vi stack och åt på McDonalds och sen så efter det så drog vi upp till Torpa och var med dom igen då jag blev blöt än en gång för att Lucas sprutade vatten på oss med sin vattenflaska.

Nu har jag precis duschat och har damp, hejdå blöggen aemen gú vi säger så ameh pusshej rå'

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0