My b-day

Dåliga mobilbilder

"Födelsedags-outfit"
Blommigt linne: BikBok
Linne utan band (använder som kjol): H&M
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

THA CAKE

And the best part..
Presenter M0HAHAHAHA


En söt gul kjol


SKULLCANDY HÖRLURAR


Liten väska


Smågrejer 
* Trosor
* Nagellack
* Bodysplash
* Penna
* Ett annat nagellack
* Lipbalm (?)


JETSET KLOCKA
Jag vet dock inte om jag ska ha kvar den gröna, vad tycker ni?
& Isåfall vilken färg ska jag byta till? :)


Svart, tight kjol


T-Shirt


Presentkort - H&M ( 500:- )


Ett armband (som är för stort)


Plattång

Sen fick jag en fläkt också men fottade inte den
FAN VA GLAD JA E FÖR DEN FÖR JAG SVETTAS IHJÄL HAHAHAHAH


WTF!?
En dataväska?


Hmmm... vad kan detta vara?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0