Jag just nu


Nyvaken, nyduschad, mumsar på min macka med motardella, lyssnar på Eminem och väntar på att mitt hår ska torka. Kanske vid 2 tiden kommer jag åka till Willys och köpa plastbestick och papperstallrikar osv. med Lara.
Sen kommer vi hämta Becca och sen så kommer dom hjälpa mig att bära all mat o de ner till Rocksjön där de blir grill-fest. PAATYPAATY Ne men asså så mycket som jag äter så ni kan ju gissa på hur mycket mat det kommer finnas, inte bara lite korv här va. Här kör vi på real becca food.
Kebab, korv, hamburgare, majskolvar och en stor fucking köttbit HAHAHAHA.
Fan jag blir hungrig bara av och tänka på de så nu ska jag ta en till macka bara för de!

Får se om jag uppdaterar senare, för kommer ha fullt upp annars så uppdaterar jag med bilder ikväll.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0