Hiss&Diss


JETSET klockor
Eller alla klockor men just JETSET har jag fallit för dom är jättefina och finns i alla möjliga färger!
Jag har en vid med guldiga diamanter.
Jag tycker klocka passar till allt och om man har med diamanter är det fint att ha andra smycken till så som halsband, armband och ringar! Passar perfekt nu till hösten tycker jag :)
Finns på Ur&Penn för 498:- (utan blingbling) med blingbling kostar 598:-



Ringar
Älskar ringar tycker det är skit snyggt, eller har börjat gilla det nu på sista tiden faktist också sjukt fint nu till hösten!


Stora guldiga örhängen
Det är äkta jag, stora guldiga örhängen, det är superhett!
Dock har mina "bamboo örhängen" försvunnit NOOOOOOO :(
Aja kan bara köpa nya, no problemo!
Eller att ha ett stort örhänge typ på en sida sen typ ha håret på en sida! SKIT FINT


Att det finns bra vänner som man verkligen kan lita på och man alltid har roligt med
Japp, bästa vänner! Älskar dessa personer sjukt mycket skulle inte kunna leva utan dom.  
Alltid bra att ha en bästa vän det är nog det viktigaste i livet 




"Höstskor"


(Fast svarta, sjukt fint!)
Kilklack är riktigt snyggt nu till hösten..






Dessa skor är också jättefina!

Denna musikvideon
Både låten och videon är typ mystisk den är jättebra!
Dansarna i videon är sjukt duktiga med för den delen
HURTS-Wonderful life



Att man hunnit bli blek nu lagom tills skolan börjar...
All sol var ju i början av sommaren nu när alla kommer tillbaka till skolan kommer alla vara skit bruna medans jag är blekfis bara för det inte varit sol på typ en månad..
Seriöst om bilden till vänster var mina ben innan är typ bilden till höger mina ben nu.
Okej ne det var kanske lite överdrivet men ah ni fattar poängen HEHEHE.


Finnar
Fett jobbigt, speciellt när dom blir sådär stora så bara man petar på dom så värker de i hela ansiktet, dom typ pratar med mig om nätterna :o
EOOOOOOOOO, finnar is disgusting
Herregud jag gnäller över några tänk då denna personen stackars...
VARNAR ER, KÄNSLIGA TITTARE BORDE INTE SE BILDEN JAG FICK KVÄLNINGAR ELLER VAR DET HETER.
Så jag gör massa mellanrum så ni som inte vill se slipper.































Kommentarer
Postat av: Anonym

asså herregud finnar är naturligt dom kommer och går för gudsskull gör ingen stor sak av det hela och gå inte och ta massa bilder ifrån google , finnar är inte det värsta vissa människor lider av andra saker och du klagar över finnar patetiskt! ''omoget''

2010-08-12 @ 12:52:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0