Nyduschad


Godmorgon, eller jag har varit vaken ett tag haha, mamma väckte mig vid 8 och så skulle jag lämna min syster på fritids. Varför jag jag ville ju sova!
Sen så tog jag mig en dusch som ni kanske ser HEHEHEHE, idag ska jag va med Becca och göra.. nått?
Och sen ska jag hem och öva på photoshop U LIKE.
Sen så har faktist min system blivit klar ÄNTLIGEN så ska troligen hämta den nu i veckan :D
Då blir det ny design på bloggen och sen ska jag börja göra finare blogginlägg, hajdo bojgar och flikkor.

Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-04 @ 11:13:44
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0