Mascara i ögat, ohno im bliiiiind.. i dont see anything

Jag har städat nu dom närmaste timmarna, eller jag kastade massa grejer i svarta sopsäckar och skit.
Det kom fram massa roliga saker bla. foton, gamla klistermärksböcker, suddigumssamling osv.
Tog kort på allt och hade tänkt lägga upp på bloggen men det blev ju inget med det med tanke på 
min cpdator som segar hela tiden! 
Nu ska jag ta bort min mascara och sen sova jag är trött och jag har mascara i ögat så de gör ont varje gång jag blinkar HÖHÖ :(

Älskar dom blinkande "Goodnight/Godnatt" bilderna från google, SÅSÖTA!

Kommentarer
Postat av: SIGRID :)

sv: jaha okej :D

en fråga bara , får man rösta på sej själv?

hihi :P

2010-09-01 @ 08:42:09
URL: http://sigridsundqvists.blogg.se/
Postat av: eantonia

ja de är kul när man hittar gamla saker som man nästan glömt bort att man hade :)

2010-09-01 @ 17:28:22
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0