Ledsen Becca här :(

Kom hem nyss, jag hade sån mensvärk så jag mådde illa och allting det var hämskt
Det tog 100 år för mig o komma till en toalett på idrotten för ingen hittade HERREGUUUUUUUUUUUD
Aja iallafall sen så fick jag tillåtelse att gå hem och när jag satt i bussen hade jag äkta panik kände att jag höll på och spy på riktigt och så ringer mamma och säger: Jag är inte hemma!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, fick åka ända till juneporten.. hämta nyklar.. sen åka hem sen när jag kom hem så hann jag bara ta av skorna sen spydde jag :( stackars mig :( hatar och spy är rädd för det jag får panik och börjar gråta HEHE!
Men nu känns det iallafall bättre jag mår inte lika illa längre :D
Dock måste jag ligga och vila nu och ta en alvidon men vi hörs sen blöggen

Fint med mascara under ögonen av tårarna HEHE, men ni får nöja er


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0