Hjälp mig!

Blogglista.se <- Klicka här, för om ni gör det så hjälper ni mig!
Ju mer som klickar desto högre upp kommer jag på en viss lista :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Imorgon ska jag och beccisbajs kanske ta så kallade "modellbilder" men vi får ju se hur det blir med den saken!
Juste fan ja måste färga mitt hår snart med, har fan biggest utväxt!
Mamma skulle beställa tid för slingning men då sa hon att jag blev tvungen och klippa mig och då blev jag liksom NOOO WAY DUDE för jag vet vad som hände förra gången jag klippte mig, hon klippte fan av halva mitt hår och jag sa ta en cm inte mer. 
Plus jag är feg vågar inte färga håret ljusare, van vid mig som blackhead/mörk brunett!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0