BRA BECCA












Jag har slarvat bort mitt busskort som ska räcka i en månad och jag köpte det i fredags!
Herregud vad slarvig jag är, aja idag så mötte jag becca, mina och amanda eller ah mötte dom på bussen då.
Sen gick vi för att möta Daniella fast Amanda fortsatte med bussen.
Vi pratade lite och sånt sen så kom vi kanske 10 minuter sent?
Sen skola då... hade glömt min väska någonstans så hade superpanic!
Sen slarvadde jag bort mitt busskort då sen efrer skolan så åkte jag med Kicki ner mot stan för jag skulle möta mammma och hjälpa henne välja glasögonbågar :O
Efter det hämtade vi min syster, fikade och sen åkte hon för att klippa sig och nu sitter jag här och väntar på att min äppelpaj med vanlijsås ska bli färdig :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0