Beställer tid för...

Piercning imorgon eller vad man ska kalla de HEHEEH
Ska pierca min läpp, hade beslutsångerst innan för läppen eller naveln men när jag tänkte efter blev det läppen för asså jag är fet man kommer få gräva i alla fettvankar för att hitta piercingen HAHAHAHHAHA eller jag blir ju liksom fetare o fetare.. så väntar nog med det!
Sen nu har jag sån beslutsångerst så jag får panik, ÖVER ELLER UNDER!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, jag passar i båda ju :(
Har hållt på i paint i typ en timma på olika bilder om det är fint eller fult..
Smakprov:

Vad tycker ni?
Det lutar nog mest åt underläppen endå nu när jag tänkt efter...
Det blir nog det HEHEHEHE men ni får endå skriva vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: f

över lätt :)

2010-08-19 @ 13:05:22
Postat av: Anonym

ÖVER!! du passa inte i under

2010-08-19 @ 17:40:17
Postat av: llaura

ööver:D

2010-08-22 @ 19:28:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0