BAJSDATOR...skiter i detta nu gudnätt

Det blev inget med låtar till MP3n...
BARA FÖR MIN ÄCKELDATA CPADE RÖV HANDIKAPP MAJSBAJS
Så det får vel bli imorgon då, hoppas jag kan gå till skolan imorgon nu bara :o
Till Becca:
Becca jag fick en sån snurrbulle nu i håret jag trodde jag inte kunde få det!!!!!:D
Ah nu fortsätter vi, hmm.. Eh om jag kommer iväg till skolan imorgon så blir det cofée-house med Beccisen och träffa grabbarna HÄHÄH (dock kommer inte Hottentotten *snyft*)
Men jag säger godnatt nu även om jag inte
ska sova än, så hörs vi imorgon ♥
Justeeeeeeeeee, min syster har skolfoto imorgon så jag får fixa henne på morgonen wiiiiie, me like!


Glöm inte kommentera på frågestunden ett par inlägg ner
för det blir ju lite trist om jag bara får svara på 8 frågor liksom.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0